I won't give up on my life

HEj!

Uppdateringen suger just nu, men om någon missat det, så har vädret varit så jäkla underbart så har inte suttit inne.
Men idag när jag och Vanessa vaknade (jag sov hos henne) så var det endast 13 grader ute. Herregud, nu får man ta fram alla varma kläder igen! ;) Mulet är det också.
I Fredags så cyklade jag, Emelie, Stina och Lollo till alder.
Där träffade vi massa som vi kände, verkade som att alla var där.
Jag hade först inte tänkte bada så mycket. Men Hajir, Emelie, Kemi, Josef, Joona och några andra kastade mig i vattnet. Med alla kläderna på. Gryyymt skönt!
Sen hämnades jag och vi kastade i Hajir, för andra gången.
Så jag och Hajir hade klädsim. he-he.
Jag och Lovisa var tvugna att fara iväg tidigare för att hinna fara och grilla i Björns.
Så kvällen spenderades med Lollus, Josef, Joona, Nils, Albin, Gloria, Julia, Isabelle, Hampus, Hugo m.f.
Vi grillade först vid stranden, sen drog vi iväg till skolgården och lekte tafatt. Jag var sämst och fick jaga hela tiden! Gud så dålig jag var.
Gloria, Julia och Isabelle drog iväg.
Efter det så gick vi till Josef, grillade på hans baksida. Myyyys. Pappa hämtade mig och Lovisa vid ett.
Detdär måste verkligen göras om! Superbra Fredag.

Gårdagen spenderades med Vanessa. Först var vi lekledare på Sippans kalas.
Därefter cyklade vi till älven och tog ett dopp. Sen lagade vi tacos och bestämde oss för att cykla till godisarenan.
Cyklade först in till stan en sväng men var inte något roligt folk där så vi for iväg till hängbron.
Härligt! Där var vi rätt länge, och när vi kom hem gick vi ut och hade picknick på ängen.
Om någon såg oss så måste dom undrat vad vi höll på med. Bilder kommer när jag kan sno dom från W!
Kan iallafall säga att vi låg mitt på ängen invirade i en filt och såg ut som lik.



ikväll far jag iväg till gruvberget med ett härligt gäng, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0