I restart the game when I know I am going to lose.

Hej

Var jätteroligt på Gruvberget!
Jag och Emelie blev hämtade av pappsen vid tolv.
Vanessa, Joona, Julle, Olivia, Lovisa och Lilli övernattar därborta med myggen. Skojar inte, det var hur mycket mygg som helst!
Jag har cyklat ner och upp för backarna tvååå gånger. Först när jag och Emelie skulle möta Julia. Sen när jag och Julle skulle möta Joonis.
Vi har grillat, myst, sjungit, ätit godis, kramats, suttit i tältet  och massa annat.
Kollade även på den supervackra solnedgången!
Myyyysigt var det.
Jag kunde inte sova där för imorgon ska jag vara barnvakt åt Sippan.
Bara därför att jag lär sitta uppe framför datorn halva natten så lovar jag att han väcker mig klockan sju. Ni kan ju gissa om jag kommer vara glad då...
Just nu sitter jag och chattar med några roliga på fejjan, samtidigt som jag smsar, bloggar, lyssnar på musik och kollar på bilder på we♥it.
Av vissa låtar dyker det upp hur fina minnen som helst i huvudet. Ser nästan allt framför mig en gång till.
Underbart.


25480850_4tfb1j7w_c_large

puss och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0