Count on me.

hej!

Jag och Vanessa satte oss somsagt på cyklarna och trampade iväg till Trångfors.
Ditvägen var gode jobbig, vi hade motvind och stressade lite i onödan.
Men på hemvägen for vi bara fram och sjöng några olika melodier och lite sånt!
Jag har på något konstigt (inte speciellt konstigt) sätt fått skavsår eller något sådant nedanför vänstra rumpan/skinkan/stjärten, av dendär jäklarns hårda cykelsadeln. Eller.. Så kanske det är för att jag dom senaste dagarna mest suttit ner, sittsår kanske? ;)
Ointressant men har ingen som helst aning om vad jag ska skriva just nu. Så ett tag framöver lär det nog bli liknande inlägg med massa babbel. Meeeeeen, nivet, när jag får systemisen så dyker det upp mångamånga bilder!


Tumblr_llu1cluyaw1qb8xspo1_500_large
sommarnätter, helt underbara!♥


pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0