WTF

Hej!

Kom hem rätt sent efter en bilresa med massa samtal från Linus och Emelie som endast innehöll frågorna; "Vart är ni?" och "Äru hemma snart eller!?"
Så direkt när jag kom hem så tog jag en dusch, blåste håret och drog iväg till Linkans husvagn. 
Dom två gömde sig inne på toan när jag kom så fick sitta och kolla på ett tomt marabou papper. (förpackning/grej, ni fattar?) Hade det vart kvar choklad där i så kan jag säga att den hade suttit riktigt fint i min mage!
När dom två ramlat ut från lilltoan i ett försök att skrämma mig (som förövrigt inte vart så lyckat), så spenderade vi kvällen med prat, skratt, en liten mysig promenad, död på ängen så att vi fick dö tillsammans iallafall och lite annat. Tog en bild med mobilen på våran stora döfläck mitt på ängen, he-he.
Men det kommer upp någon annan dag.
Förresten, för att skryta en aning. Min nya alldeles underbara vän så kallad Nikon D3100 har jag lärt känna litegrann nuuu. Inte riktigt det jag ville säga egentligen.
Men, några bilder jag fotat med den saken dyker upp imorgon för just nu orkar jag verkligen inte föra över dom på datorn.
Tumblr_lmg4d8komw1qfaahfo1_500_large
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0