Jag går när ni kommer.

Hej

Denna midsommar var minst lika grym som förra! Laddar upp massa bilder någondag (förhoppningsvis om jag hinner imorgon), och dom får beskriva det mesta av vad gårdagen/gårkvällen/gårnatten/dagen bestod av.

Kvällen spenderades med Linus, Emelie, Danne och Liddan. Gode kul!
Jag och Emelie tog på oss Linkans gangsterkläder och sen gick vi ut på en liten prommis hem till Daniel och tillbaka, sjukt cooola var vi hela gänget. Förutom Liddis för han var en tönt. Byxorna upp i armhålorna där ett tag.
Imorgon är det tältning med domdär som står på schemat, lär bli awesome.
Kameran hänger nog med också.
Måste erkänna att jag saknar min mobil litegrann.. Fast känns på något sätt riktigt jäkla skönt utan den.
Tror jag har blivit en tokig stenålders människa, men nu känner jag mig inte lika stressad över saker och kan leva livet lixom. Fast tur man har fejjan iallafall! ;)



Kemi och Ansa i älve. KAN INTE VÄRMEN KOMMA TILLBAKA?!?!?


pusss

Kommentarer
Postat av: Sara

Lägg ut bilderna från midsommar NU !

2011-06-26 @ 15:54:19
URL: http://sarislarsson.blogg.se/
Postat av: hanna

fin blogg! :D

2011-06-26 @ 16:45:01
URL: http://www.hannanilssons.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0