tröttis

Hej

Var en sjukt rolig natt! Att få upp tältet gick väldigt sådär jättebra. Eller..?
Lite lögn i det hela, det gick förbannat dåligt och vi stod där hur länge som helst med myggen, storspovarna och tre killar med kraftiga humörsvängningar.  haha!
När vi väl fått upp det och vi dragit ut alla sovsäckar, kuddar och täcken och var därinne så blev det någon blandning av slagsmål, mys, äggfjärtar, krig, skrattattacker och lite annat.
Man kan inte direkt påstå att vi var tysta. När övertröttheten tog över så blir det ju som det blir, natthumor är helt klart bäst!
Vid kvart i två så drog jag och Emelie hem till mig och fikade, plattade håret, satte upp håret (ingenaning om varför vi plattade det), och tvättade bort sminket.
Sen gick vi tillbaka till tältet.
Satt uppe till fem då vi bestämde oss för att försöka få lite sömn och gjorde några enstaka försök att sova.
Men det gick inte.
Halv sex var vi i full gång att ta ner tältet för att istället dra hem och sova i en skön säng, något man längtade efter!
Så Danne cyklade hem till sig, Liddan och Linus for till Linus, och jag och Emelie gick till mig.
Tog snabbt fram en madrass, bytte om, och la oss och pratade om allt möjligt innan vi båda somnade.
Klockan var ungefär tolv när vi klev upp och käkade frulle på altanen. Efter det gick vi upp och la oss igen, tog två powernaps mellan våra samtal, he-he, och en fyrtiominuters middagsvila.
Sen åt vi lunch och efter det knallade Emelie hem.
Är riktigt trött nu så ska ta en snabbisdusch och sen sova ut ordentligt.
Blev lite konstigt där på slutet, kommer knappt själv ihåg vad jag just skrev, får läsa igenom det imorgon och se om man förstår något. ;)

VETNI!??!? Jag har fått en mobil nuuu. Långt ifrån ny, men den duger helt klart.
Min syrras gamla är det, fick lixom ärva den nu när hon fått en ny, fusk. En likadan som jag hade är det, fast blå, repig och ful.
Har nytt nummer också.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0