Inte ett moln, så långt ögat kan nå.

Tjeeenare, rubriken passar verkligen, idag har vädret vart på topp.♥

Gårdagen bestod av TV tittande och fotbollsmatch på kvällen. Som vi förövrigt vann med 9-3!
Gårkvällenn och natten spenderades med min lilla muppis, Linkan och Tim. Mycket roligt! Satt i Linus och deras husvagn till tre, då vi satte oss på cykeln och trampade iväg hem till mig och plockade direkt fram fika till våra hungriga magar.
Förresten, hade skrivit värsta långa inlägget, och såklart råkar jag klicka bort allt. Jäkla skit.
Bara att skriva om. Fast det får bli kortfattat.
Vanessus sover är hos mig inatt igen, som tur är! Min familj är borta på en camping i Sikfors så jag är lixom alone at home. Känns helt underbart skönt, behöver inte vara tysta på natten (tur det, igårnatt sprang vi runt och skrattade åt allt möjligt när våran natthumor tog över) det är fritt.
Party in tha house med andra ord!
Kvällen har bestått av glass och chipsätande, cykelturer, fotboll och mys med några härliga människor vid namn Vanessa, Linus och Tim. Vi ringde Daniel och bad honom att komma ut till bron där vi var ett bra tag. 
Får mig att tänka på min gamla älskade mobil......... höhö!
För er som undrat, just nu har jag en sådanhär;
 
jättefin.. jå.
Fråga mig inte vad hon gjort av mittenknappen.

Bilder från ikväll nudå.

Linus är fotograf på denna förtjusande bild.. ;)


Nu ska jag och boegis gå ut ett tag och skutta omkring på studsmattis. Puss

Mitt meddelande (vanessis) jag måste bara säga att denna quinna med denna blogg är en coool älskipälski med en galen fantasi. + att hon har exakt samma kassa humor som mig. Bra va? Har typ inget att tillägga förutom det faktum att jag er ut som någon röd-rutten-rödbeta på alla bilder. Har bränt mig i hela ansiktet och är inte helt svettig och äcklig på bilderna. Men puss på alla hennes fina läsare. Ett litet hjärta till denna snygging också ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0