All the hurt inside

Tjenare!

Har lite problem med att skriva just nu eftersom att jag håller telefonen mot örat med ena handen.
Försöker vara lite social med den pratglada människan i luren. Men stackarn får bara nöja sig med korta svar, svårt att göra två saker samtidigt ju. ;-)
Ska börja packa upp väskorna från Rågraven snart, gud så långsam jag är på att göra sånt.
Men det är sjukt tråkigt att packa upp! Pressade bara i allt, säkert har massa strumpor som hör ihop med varandra hamnat i olika väskor och allt lär vara kaos. Men så äre.
he-he, veet ni vad? Jag började skriva detta inlägg för rätt längesen.
Har dött ett antal gånger av skrattattacker. Hoppas att ni inte förvånas av min superdåliga humor.
Började seriöst grina av att jag skrattade så mycket när Rikkis (bra fantasi, skulle vara ett smeknamn) läste upp detta; "Visste du att en blodigel har 32 hjärnor?" och "I USA är det enligt lag förbjudet att knuffa en älg ur ett flygplan i Alaska." HAHAHHA, det hade jag velat testa göra för att se vad som händer!
Men nu ska jag sluta babbla på om massa onödigt och istället gå och packa upp domdär jäklarns väskorna.



gammelbild. 


kyss


Kommentarer
Postat av: nellie lindqvist

Fin due tjejen! :)

2011-06-03 @ 23:57:54
URL: http://absolutnelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0