FEST HOS MANGE

Hej!

Kobajs är mitt ord idag. För att jag sov bort hela jäkla dagen.
Måste packa allt inför Piteå Summer Games, vi ska vara i Pite imorgon klockan halv elva om jag minns rätt.
Våran första match är tolv.
Förmodligen så far jag hem därifrån redan på Lördag eftersom att min farfar har sitt 75 års kalas då och det vill jag inte missa. Dessutom har han det på världens finaste plats, i Nybyn!
Massa släktingar jag inte träffat på hur länge som helst kommer att vara där, det blir fullt hus.
Som tur är så har han det inte i deras hus, utan på en gård i närheten, någon idrottsanläggning med fotbollsplaner och sånt. Så blir nog en hel del fotbolls spelande ändå.
Men nu hade jag tänkt duscha och sedan börja packa, förhoppningsvis så hinner jag in till stan ikväll och vara på Boden alive med lite folk.



Kommer upp massa fler bilder senare! Ska fixa några tidsinställda till helgen.


pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0