I wonder what you think when you see me.

Hej

Förlåt för asdålig uppdatering! Nu blir det tyvärr ett nattinlägg.
Gårdagen spenderades mest med Sara och Hanna.
När jag hade kommit mig upp ur sängen efter en lång och skön sovmorgon så tvingade jag upp dom till ICA för att köpa en B&J Half baked till mig. Men dom kom hem utan den underbart goda saken. Var tydligen slut.
Vi fixade Tacos till lunch. Bilder från den finlunchen kommer. ;)
Efter det så tog jag en snabbdusch och av någon anledning råkade jag sen fastna uppe på rummet dansande till hög musik.  Hannis och Saris kom och gjorde mig sällskap. Vi hoppade runt och släppte loss totalt. Härligt!
Vädret igår var lite smått skumt. Det blåste även enormt mycket. Många träd låg lite kors och tvärs, våran brevlåda som sitter stenhårt nere i marken tippade. Blev strömavbrott i drygt en timme också.
Vi bestämde oss för att ha filmkväll, så pappsen skjutsade oss till godisarenan. Hyrde en film som hette "Flickan" som vi såg hos Hanna. Den var rätt dålig enligt mig.

Idag (eller, igår om vi räknar som att det är Måndag idag.) så klev jag upp halv nio för att göra mig iordnig för fotbollsmatch mot Öjebyn, som vi vann med 3-2. Grymt bra spelat tjejer! 
Men nu måste jag vara social in tha facebook chatt. he-he, värst vad många som skriver just nuuu, när jag är som tröttast. Jaja, godnatt!



TAGGA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0