Tell me.

Hej!

Jag och en mycket saknad vän som heter Lovisa, som jag inte träffat på länge (känns det som) cyklade in till stan vid tre. Vi mötte upp Josef och Hajir och drog iväg till smörblomman för att leka lite. he-he.
Där träffade vi även Julle, Joona, Felicia och Johan och det blev en liten fight om vilka som skulle ha snurrgungan. Jag och Lovisa var snabbt upp på den och dom andra fick turas om. ;)
Alla tyckte att jag var konstig som hade långkalsonger under mina kortbyxor, + en jacka. Men det var jag väl inte? Näe, tänkte väl det..
Höll hursomhelst på att svettas ihjäl! Konstigt. Eller..?
Efter vi vart där ett tag så gick vi iväg till Frasses för att käka. Hajir var tvungen att lämna oss. Haha lät som att han dog, att vi tvingade honom att dö. "Han har idag lämnat oss i stor sorg och saknad." Borde bli präst, men iallafall, så var inte fallet, han dog inte.
När vi ätit klart, jag vart klar först, alltså en kvart efter dom andra, så cyklade vi till Max och köpte varsin Lyxshake, och sen cyklade vi vidare till Josef.
Var där ett tag och resten av kvällen spenderades vid en strand, supermysigt!
Tog massa bilder med mobilkameran när vi var vid stranden, eller på stranden kanske man säger? Dom kommer kanske upp imorgon.
Hoppas att ni förstod något av allt svammel som jag hade att skriva ikväll.



jag ska ändra design och header till något somrigare, så snart som möjligt!


kyss

Kommentarer
Postat av: ansa :)

sv. mussssiiiikkk :D

2011-06-06 @ 22:30:48
URL: http://annasaraisakson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0