KÄNSLAN NÄR DET ÄR SKOLAVSUTNING OM MINDRE ÄN ETT DYGN.♥

Hej

Grymt jäkla underbart väder det vart dessa dagar!
Gårkvällen spenderades med Gunnari, vi köpte B&J och drog iväg till grusplan. Höll på att dö av värmen ett antal gånger. Men här ska inte klagas! Detta har vi ju väntat på hela denna sega vintern.
Idag slutade vi halv tolv. Då cyklade jag och Katti in till stan.
Försökte hitta kläder till skolavslutningen nu såhär i sista sekund. Tänk, imorgon får vi sommarlov, OMG OMG OMG. typ.
Hittade två linnen/tunikor på stan. Vet inte om jag tänker ha dom imorgon. Får se hur det blir.
När vi var klara där så cyklade vi iväg till hängbron för att Rickard och Oliver tänkte komma dit och vara med oss ett tag. Men dom hann inte innan vi var tvugna att fara hem.
Skulle egentligen farit iväg och varit med dom ikväll. Men mår så dåligt så vilar upp mig till imorgon istället. Blev ingen match heller för min del. Fett tråkigt, men det kommer fler.
Just nu sitter jag och lyssnar på massa låtar jag nötte förra sommaren.
Den här sommarn bli nog minst lika bra som förra och den före det, I hope! 



grymt dålig bild på dagens lilla outfit.


pusss

Kommentarer
Postat av: hanna ♥

härligt! tack så mycket :)

2011-06-08 @ 22:41:28
URL: http://heaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0