Wind Of Change

Hej

Hade Brännbollsturnering på skolan idag.
Därefter fick vi sluta, vid kvart i tolv. Skönt!
Vart superbra väder hela dagen, sommar.♥
Nu ska jag inte sitta här inne, slöseri på tid vettni. ;) Går ut och hoppar lite studsmatta innan jag tar en dusch. Sounds good.
Eller så lägger jag mig och solar och gör ett försök att bli lite brun.
Förresten, hörde ni om dendär killen som hade flygit 50 meter pågrund av tromben? Av från studsmattan.
Hemskt!
Vilken jäkla storm det var. Ligger träd lite här och där efter vägarna.
Hittade just min nya favoritlåt, sitter och grinar lite halvt när jag hör den. Grymt fin kan jag säga att den är.


1dsc06836_144727121_largeAbbotsbury-swannery-mother-with-a-baby-swan_large
Underbart vackra djur.


pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0