bildlöst

Hej

Ni ska se min statistik just nuuu! Super.Dålig.Se, haha.
Men har inte haft tid att blogga så mycket. När jag väl gör det så sitter jag och skriver lögner hela tiden. Märkte det just. För jag har visst haft tid, hela tiden! Men somsagt, inte haft något alls att skriva.
Ska göra tidsinställt till imorgon. Far iväg och dansar med bästgruppen.♥ Vi sover över i logen.
"Let's dance" tävling på kvällen, filmmys, hamburgergrillning ute, och såklart massa träning.
Ska börja packa om ett tag. Resten av kvällen blir det att ta det luugnt.
Idag har jag varit med Lovisa. Vi käkade varmamackor och bara chillade framför datorn.
Men nu ska jag äta middag, godmat förhoppningsvis.


kyss'N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0