dagfem

Hej

Idag bär det av hem till Sävast.
Jag vet inte riktigt när vi kommer hem. Alltså, nu vet jag inte det. Förmodligen så vet jag det på denna dag, tidsinställt youknow.
Säkert blir det bildbomb antingen ikväll eller imorgon!


Dag ett: Tio saker du vill säga till tio olika personer just nu.
Dag två: Nio saker om dig själv.
Dag tre: Åtta sätt att vinna ditt hjärta.
Dag fyra: Sju saker som över ditt sinne en hel del.
Dag Fem: Sex saker du önskar att du aldrig hade gjort.
Dag sex Fem personer som betyder mycket (i någon ordning som helst)
Dag sju: Fyra avtändande.
Dag åtta: Tre tänder.
Dag Nio: Två smileys som beskriver ditt liv just nu.
Dag Tio: En bekännelse.

SVårt.

- Sprutat parfym i ögat, förjävligt ont gjorde det!
- Sattit mig på Nora, det var lite synd om henne då. Men buskatten låg ju under täcket så jag såg ju henne inte! ;-)
- Tagit skolfotot.
- Litat på en viss människa.
- jag vet inte
- ingen aning

Fyra saker iallafall.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0