dagfyra

Detta inlägg var ett av dom som inte publicerats.
hittade det inte iallafall. Så jag publicerar det nu, bara för att det tillhör tio-dagars-listan. typ.
Man kan ju inte hoppa över fyran och gå direkt från trean till femman ;-)

Hej

Jag känner mig lite större nu, lite mer fjortis och bara äldre.
JAG FYLLER ÅR IDAG!
Fast ska jag vara ärlig så känner jag mig mindre och mindre efter varje födelsedag.
För när jag gick i fyran, då lekte jag vuxen, och trodde att jag var det.  Men nu är jag lixom lite galet barnslig/crazy/allmänt flummig och såntdär. Så det är en lite lustig sak, att jag blir yngre och yngre ju äldre jag blir. ;-)
Iallafall, det lär bli en perfekt födelsedag! Slalom med världens underbaraste vän på ett supermysigt ställe med andra roliga filurer.
Imorgon bär det av hemåt, ska verkligen njuta av denna kväll och bara leva livet.
Fast iochförsig så gör man ju det varje dag, tills man dör döden typ.





Dag ett: Tio saker du vill säga till tio olika personer just nu.
Dag två: Nio saker om dig själv.
Dag tre: Åtta sätt att vinna ditt hjärta.
Dag fyra: Sju saker som över ditt sinne en hel del.
Dag Fem: Sex saker du önskar att du aldrig hade gjort.
Dag sex Fem personer som betyder mycket (i någon ordning som helst)
Dag sju: Fyra avtändande.
Dag åtta: Tre tänder.
Dag Nio: Två smileys som beskriver ditt liv just nu.
Dag Tio: En bekännelse.


- Jag tänker ganska ofta på vad andra tycker om mig. Även fast det är en sak jag inte bryr mig så mycket om, men klart man undrar.
- Hur lång jag kommer bli, haha, det har jag alltid i tankarna.
- Framtiden
- Hur alla förändras hela tiden.
- Varför man inte kan få återuppleva sånnadär otroligt roliga och galna saker. Speciella tillfällen.
- Vad jag hade gjort på alla helger/dagar om jag inte hade Vanessa. haha :D
- Vad jag hade varit för nåt, om jag hade vart ett djur.


PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0