dagtre

HEj

s-l-a-l-o-m



Dag ett: Tio saker du vill säga till tio olika personer just nu.
Dag två: Nio saker om dig själv.
Dag tre: Åtta sätt att vinna ditt hjärta.
Dag fyra: Sju saker som över ditt sinne en hel del.
Dag Fem: Sex saker du önskar att du aldrig hade gjort.
Dag sex Fem personer som betyder mycket (i någon ordning som helst)
Dag sju: Fyra avtändande.
Dag åtta: Tre tänder.
Dag Nio: Två smileys som beskriver ditt liv just nu.
Dag Tio: En bekännelse.

Jag tror inte att det finns några speciella sätt att vinna mitt hjärta.
Bara för att någon gör något för att försöka vinna det (haha) så betyder ju inte det att jag börjar gilla den personen. Kärlek är ju en feeling lixom.
Men här kommer åtta saker som jag gillar hos killar. Vi gör om dendär åtta sätt att vinna ditt hjärta saken.

- När dom är sådär gulliga.
- Söta grabbar skadar ju inte!
- Att han är snäll är ju inte heller dåligt. Nejmen, snäll är ju lite som ett måste. Vem vinner någon annans hjärta genom att vara taskig?
- Jag älskar killar med fina ögon, klart att dom inte måste ha det! Men tycker att det är himla gulligt. 
- Man ska kunna ha kul med dom.
- Mysiga. :)
- Man ska kunna lita på dom.
- Gillar sånna som är lätta att prata med.



hihi, jag och Emelie för längesen! Visst ser det lite småromantiskt ut? HAHA


PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0