Cooler Than Me

Hej

Förlåt för apkass uppdatering.
Har haft all tid i världen att göra inlägg idag efter skolan. Men hade noll inspiration om vad jag skulle skriva.
Jag hade verkligen inget intressant att skriva. Har inte heller hänt speciellt mycket idag.
Imorgon kommer bildbomben från Björkis! Det kan jag nästan lova. Typ. Men det gör den nog om jag inte helt plötsligt får mycket andra saker att göra.
Men det är en Fredag då jag bara hade tänkt chilla.
Igårkväll efter dansen så spenderades kvällen i telefonen med en viss Joona. Då rök mobilpengarna för man kan ju inte säga att vi snackade så kort stund.. ;)

Ikväll drog jag och en underbar flicka vid namn Lovisa ut och åkte skidor. 1 mil. Grymt häärligt!
Jag dog några gånger av akut hunger. Vi har även legat mitt i skogen på ett skoterspår och spanat.
Såg också en älg med reflexväst. Fast det var en häst.
Väldigt roligt var det iallafall!



en finis♥


PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0