jump

Hej

Kom hem för ett tag sen. Vart en grymt rolig men också jobbig träningshelg.
Just nu luktar jag... svettigt.
Hade tänkt hoppa in i duschen direkt när jag kom hem. Men nivet, saknade ju tha computer för mycket så jag blev sittandes här.
Jag tog med kameran iallafall! Det var tur också, fått många ganska dåliga (haha) bilder på alla fina paren i våran egen let's dance tävling. Domo bilderna kommer om någon/några dagar.
Nu funderar jag på att käka upp godiset som blev kvar från gårdagen, sen kanske gå ut. Det är ju trotsallt soooligt, så varför sitta inne och ruttna?! Försöka hitta någon rolig filur att umgås med. Eller så tar jag det bara lugnt. Chillar och väntar på middagen. Det låter bra.



snart kommer bildbomben ifrån björkis!


PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0