jag vill bara se ditt rätta jag

Hej

Vetni, jag ska ta ut fingret från arslet (brukar man säga så?) och ladda upp bildbomben från Björkliden.
Imorgon! Alltså, jag tror att det blir imorgon. Förhoppningsvis hinner jag det. Nästan alla bilder är uppladdade, inlägget väntar lixxom in tha utkast.
Iallafall, just nu sitter jag och chattar med inte bokstavligt talat trehundrasexton roliga personer på facebook. Men många iallafall. Värst vad alla var sociala just ikväll, riktigt braaa.

Snart ska jag hoppsa in i duschen, sen sova. Det är skidor imorgon på gympan. jag-orkar-inte.
Fast det kan ju bli kul :)



bild från när vi var och åkte madrass för några dagar sedan.
He var faktiskt sjuuuukans roligt!


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0