Du lovar för mycket

Hej

Vart i Kåbdalis hela dagen!
Riktigt chill.
Jag, Vanessa, Linus, Danne, Wille, David, Matteus och massa andra gangsters for runt här och där i backarna. 
Riktigt bra väder var det också, hääärligt!
Fotade lite med mobilen.


Linus, William och Danne i liften :)


Tar en funderare på om dom vågar hoppa i något av dom stooora hoppen. Ser det ut som.


Alla coolishar i liftarna.

På bussresan hem sysslade vi med detta:

för att förtydliga dom suddiga bilderna, så var det som så att Linus och Vanessa la sig på mig och halvsov, typ.
Fast vi skrattade en hel del, och dom gjorde även så att jag höll på att kissa på mig eftersom att dom låg på min kissblåsa. Gode mysigt.


Daniel stoppade fötterna över mitt huvud.



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0