jag vet inte längre

Hej

Hann inte blogga något igår. Hade fullt upp hela dagen vettni ;-)
Först skola, sen hem för att äta något (alltid hungrig), sen in till stan med Vanessa. Hittade mig några snygga grejor som fick följa med hem, kanske får ni se senare. När vi kom hem så käkade jag middag, sen väntade jag på Vanessa, vi gick ut och mötte upp Danne, Linus och William, gick hem till mig och kollade på en skräckis som var s-ä-m-s-t. Men vi käkade popcorn och hade det allmänt mysigt.
När den var slut så gick vi ut, tänkte gå runt på en liten promenad, men det blev ändrade planer när Linus sa att dom hade godis och då gick vi raka vägen hem till honom. Där chillade vi bara. Vanessa och Linus körde någon blåsa-i-örat-lek.  Vid elva så somnade dom på något konstigt sätt. Jag och Danne låg nere på luftmadrassen och snackade i ungefär en timme, William var lite rastlös och gick runt i rummet. Borde ha fotat mupparna när dom sov, fast mobilkameran suger, den har ju inte ens blixt. Gode varmt det blev i hans kolsvarta rum. Vi kunde ju inte ha lampan tänd för dom soov ju.
Hade tänkt övernatta där, men det gick inte. Inatt ska vi göra det istället. Hela gänget! Awesome.
Jag och Vanessa kilade hem vid kvart över tolv. Hon sov här.
Nu ska jag snart duscha, känner mig sådär lagomt fräsch. Sen vänta på att Vanessa ska komma hem från skoterturen, därefter går vi förmodligen iväg för att umgås med domdär tre andra.



minnen!


PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0