Jag älskar livet, det får du inte ta ifrån mig

Hej

Denna soliga Söndag har spenderats i Måttsund med slalomskidor under fötterna.
Förbannat härligt! Backarna var perfekta och jag for runt där lite i min egen värld, hoppade i massa roliga små hopp och bara åkte. Simon har blivit riktigt duktig på att åka, även fast det bara var tredje gången någonsin han åkte. Störta även nerför barnbacken med honom. Rullbandsliften går gode segt. Gick fortare att skate'a upp.
Slänger kanske in några mobilbilder senare. Grymt kul dag iallafall, ni typ -careface. :)
Just nu sitter jag och försöker att stå ut med min egen svettlukt. Hoppar bokstavligt talat snart in i duschen.



tydligen hade jag något väldigt intressant i min neccesär..

vi kör på en egobild också



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0