not good enough

Hej

Blev ingen dans för mig ikväll, pappsen fyller år.
Fdelsedags barnet gubben ställde sig och gräddade våfflor för några timme sen. Så det var det vi bjöd på, istället för tårta.
Våffeldagen är ju imorgon, tror vi att det var. Lite smått udda, men lixom, en sådan familj är vi. KLaart fanns det gofika också! Jag satte mig och vispade grädden, för hand dessutom. Bra träning för musklerna i handleden/armen vettni ;-)
Katrin och hennes family var förbi ett tag. Vi satt i ungefär en och en halv timme och kollade igenom alla våra gamla foton på datorn. Vissa är ju bara för snygga!

Imorgon är det Brönjavasan som gäller. Känner att jag börjar få ont i halsen och är ganska hängig. (haha, hängig? Hur är man då?) Jag har även otroligt ont i öronen av någon anledning.
Så vi får se hur det går. Jag tar det lugnt.
Inte så konstigt om jag håller på att bli sjuk. Simon är väldigt förkyld, febrig, har ingen röst, hostar slem. Typ, whocares.se? Men ändå, jag fick lite småpanik igår när han plötsligt ställde sig upp från där han låg i sängen och började hosta. Hörde på honom att han inte kunde andas bra. Han viskade något liknade som; "Stiina, jag kan inte andas." åt mig. Sen började han storgrina och jag sprang in till mamma. Eftersom att detdär snacket förmodligen inte intresserar er särskilt mycket så tänkte jag sluta där med den lilla historian.





PUSS
 

Kommentarer
Postat av: vanessa ;)

huvvva, beerättade du inte att min pojkvän höll på att kvävas? :o ♥

2011-03-23 @ 22:18:18
URL: http://chockodile.blogg.se/
Postat av: vanessa ;)

huvvva, beerättade du inte att min pojkvän höll på att kvävas? :o ♥

2011-03-23 @ 22:18:24
URL: http://chockodile.blogg.se/
Postat av: vanessa ;)

huvvva, beerättade du inte att min pojkvän höll på att kvävas? :o ♥

2011-03-23 @ 22:18:28
URL: http://chockodile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0