it cut me like a knife when you walked out of my life

Hej

Awesome statistik igår även fast jag inte hann blogga något.

Gårdagens skola bestod av skidor. Vi åkte Brönjavasan. 7,5 km. Det gick rätt okej, om man bortser från att jag ramlade nitton gånger och studsade varenda jäkla gång ner på höger skinka.
Var ganska haalt och balansen ligger inte på topp!
När vi kom i mål så gick vi och åt, sen bestämde jag och Lovisa oss för att åka ungefär samma sträcka en gång till. Egentligen bara för att kolla om det blivit något märke i trädet som Lollo flög in i. Jag gjorde detsamma fast i trädet bredvid. (haha!) Väldigt många ramlade på de stället, precis nedanför en nerförsbacke i en kurva.
När jag kom hem så duschade jag, sen kom faster, Nicklas + kusinerna hit.
Vi bara chillade, jag och Linus kollade på massa klipp på youtube. Sen käkade vi pizza till middag ocgh for sedan iväg till Luleå för att kolla hockey. Alltså, hemma hos dom like usual när det är på kanalen vi inte har.
Jag och Linus körde lite Need for speed. Kollade också på hitta Nemo, guuud, älskar Doris!♥
Luleå vann i sudden, som dom nu gjort tre matcher irad. Grymt.
Borde vart däär, vilket tryck i arenan. Men pappa fick inga biljetter till den matchen. Men drar nog dit på Söndag för att skrika halsen av mig. ;-)

Idag slutade vi skolan klockan ett, då gick jag hem till Katti. Vi fikade, jag åt minst fem mackor. Hungrig.
Hon lockade även mitt hår, så jag ser ut som en krulltott, typ.
Just nu sitter jag och socialar med massa folk på fejjan och lyssnar på musik.



skulle egentligen farit till Kåbdalis med flickan på bilden imorgon, men det gick inte med skjuts och sånt.
Så vi får hitta på något en annan dag, saknar snyggbruuden sjukt mycket! Träffast så sällan också, bara en gång i veckan lixxom?!



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0