have you ever seen the rain?

Hej

Ni är ju bara för bra! Grym statistik även fast uppdateringen suger.

Känns lite ovanligt nu när det blir mörkt mycket senare, efter att klockan vridits fram en timme. Men det vänjer man sig snabbt vid.
KLev upp vid kvart i elva idag, snoozade alarmet ett antal gånger, det var ställt på klockan halv tio. Men näe, sova bör man annars dör man. Speciellt på mornarna.. När det ringt flera gånger så blev jag arg och slog av det helt.
Jaja, när jag klev upp så käkade jag frukost, sen lunch ungefär tio minuter efter. Jag var hungrig ju..
Sen satt jag på en stol och kollade in i väggen i en timme, Vanessa smsade och då kom jag ihåg att vi skulle till Boden Arenan för att kolla lite innebandy.
Vi fick skjuts in till stan av hennes parents, där var vi in på en affär, sen hade vi tänkt gå till arenan. Men fick skjuts dit också, som tur var, haha. Vårat lokalsinne kanske inte är sååå bra ;-)
Såg två matcher. Bodens grabbar spelade final och tog hem segern, bra jobbat!
Efter det så bestämde vi oss för att gå hem. Alltså, GÅ. Först tog vi en liten omväg till Godisarenan för att fylla på magarna. Sen gick vi tillbaka till BodenArenan och snurrade runt några varv på parkeringen innan vi började våran vandring.
Riktigt mysigt var det. När vi gått lite mer än halva biten så fick Vanessas fot något ryck och ville inte bära henne någe mer. Så då hängde hon på mig, haha. Om ni såg två galna människor på trottoaren, så var det nog vi.
G0de kul var det iallafall! Förutom att mina händer gick och dog för att dom förfrös sig.
Jaja, nu ska jag inte skriva mer. 

Några bilder på en tönt så kallad Stina bara för att hon hängde med kameran framför spegeln.


bild 1 - någon mysdag efter dusch antar jag. flääta
bild 2 - outfit bild.
bild 3 - vettefan, outfit bild kan vi kalla den också.
bild 4 - helt misslyckad outfit (haha?) bild. Ni kan ju försöka att dissa att jag typ tog kort på min röv. Även fast det var håret jag ville ha med, där baki. Men shit the same negerboll. Outfit bild, igen.


PUSSS

Kommentarer
Postat av: vendela

sv: tack så mycket! ♥

söt blogg du har :D <3

2011-03-28 @ 21:08:52
URL: http://vvanilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0