när man bara vill lägga sig ner, och sova

Hej

Dom senaste dagarna har uppdateringen verkligen varit sämst, jagvet. Ska försöka bli bättre.
Statistiken håller iallafall, puss på er finisar!

Sitter och går igenom några sidor i fysikboken. Gud, första dagen efter en hel vecka med elevensval, och jag är redan sjukt less på allt som har med skolan att göra.
SO redovisning på Onsdag eller Torsdag, NO prov på Torsdag, öva in engelska repliker (vi gör teatrar) till på Fredag. Jag orkar inte.
Våran grupp i SO:n består av mig, Vanessa, Oskar, Lovisa, David, Alle, Michelle, Sara och Kevin. 9 stycken är vi, lite väl många eftersom att alla ska kunna exakt allting. Jag ska kunna vad alla andra ska säga, lite småsegt.
Har dessutom utvecklingssamtal på Torsdag. hateit.

Jaja, nu måste jag snart hoppa in i duschen. Känner mig gode ofräsch.
Några bilder från idag,

det kommer massa fler bilder imorgon!


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0