wanna be free

Hej

Idag efter skolan hade jag utvecklingssamtal. Det är otroligt segt, även om det bara tar ungefär tio minuter.
NO provet gick sådär. Först förstod jag exakt ingenting och fick helt hjärnsläpp. Jag tog god tid på mig kan man säga ;-)
Godkänt får jag nog iallafall.
Ikväll drar jag ut och springer igen. Förbannat vilken träningsvärk jag har efter rundan i Tisdags. Är inte van att springa, var första gången iår. Men höll ett sjukt bra tempo, nivet, när musiken börjar dunka i öronen så märker man inte hur snabbt det går. ashärligt var det! Får ta det väldigt mycket lugnare idag eftersom att min hals inte riktigt är i form. haha, men känner mig inte på topp.
Nu ska jag fortsätta att försöka få tag på Johan. Vi ska iväg på något elevskyddsombud möte på Björknäs imorgon. Har ingen aning om vad vi ska göra. Men det är tydligen för typ två stycken i alla årskurser, på alla bodens skolor. Slutar halv tolv och slipper skolan, det är ju braa. Förutom att jag inte får så mycket sovmorgon, men äh.
Måste kolla vilken buss vi ska ta dit och sånt.



bildbombs delarna är borta från utkastet. Del två är helt borta men dom andra finns i arkivet. Irriterande ja0.
Men laddar upp några bilder därifrån då och då. Sen får vi se hur det blir med själva bildbomben..
Filmerna kommer upp någon gång också!


Här kommer Lule-klacken
Chalalala, lala, chalala-lalala

Här kommer Lule-klacken å vi e jävligt bra

Vill och vill ni veta, alla Skelleftebor är feta

Dom ska ner i ettan, chalalalala lala la

ikväll ska skellefteå åka på förlust, absoluuuut.


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0