I'm home

Hej


Alla tidsinställda inlägg publicerades inte -.-
Jag hade ju gjort ett jättefint Grattis-På-Födelsedagen inlägg till mig själv. Men nej, det kom tydligen inte upp.
Jaja.
Vi kom hem idag pågrund av snöstorm och laviner. Allt ställdes in och istället fick vi en natt på hotellet med asgod middag och massa annat.
I Torsdags när vi vaknade så var vi insnöade i vår stuga. Det var lite småcoolt tyckte jag.
Vi kunde bara åka slalom på fjället, -riktiga backarna- två av dagarna. Enochenhalv till och med.
Men förutom vädret så har resan vart perfekt!
BILDBOMB så fort jag laddat kameran och frt över bilderna.



Sara och Vanessus när vi gick lite vilse påväg till Julia..


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0