VARFÖR PUBLICERADES INTE BILDBOMBEN?!

Hej

Lite smått sur på blogg.se.
Har laddat upp bildbomben från Björkliden minst sjutton gånger, men den verkar inte publiceras?!
Jag trodde först att den hade kommit upp, så därför tänkte jag inte göra något inlägg idag. Därmed den dåliga uppdateringen. Men varenda gång jag kollar så finns den inte.
Jaja, får försöka igenigenigenochigen.
Kan ni se det inlägget? kommentera ellernåt. Alltså, bildbombis.

Idag har jag bara pluggat. kul-liv-snabelA-hotmail-punkt-com
Suttit och skrivit på Svenska novellen som skulle vart klar före sportlovet egentligen. Ojdå.
Ligger även lite efter i matten. Ojdå x2
Men den/dom senaste veckorna har jag inte haft lust till någonting. Inte att gå till skolan, inte sova, inte äta, inte gå upp, inte prata, inte vara tyst, inte skratta, inte göra något ansträngande, inte vara snäll, inte vara dum, inte duscha.. Dendär jag-vill-inte-göra-någonting-känslan kommer lite då och då. Någonting gör mig stressad. haha nu låter jag som en psykolog. Men vaknar i panik var och varannan natt. Springer upp och hinner dra på mig kläder. Kollar på klockan femhundra gånger. Tror att jag har försovit mig och missat skolan även fast jag tydligt ser att den kanske är 01.49.
Går tillbaka till sängen, halvsover ett tag tills jag ännu en gång rusar upp och klär på mig, får för mig att jag missat skolan.
Jagvet, det låter sjukt. Men sådär har det hållt på i typ två månader. Ibland sover jag hur bra som helst. På lovet vaknade jag inte en enda gång. Skitsamma förresten.
Tack till er som orkade läsa en lång och ointressant text.



bild från i helgen på en sötKatti och en Miranda-som-inte-vill-vara-med-på-bild


PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0