What's the point?

Hej

Idag slutade vi i min spanskagrupp en timme tidigare! Klockan tio i två närmare bestämt. 
När jag kom hem så tog jag mig lite fil och flingor. Sen började jag städa. typ cooltsnabelAcoolarepunktSE! Rörde inte ens datorn innan det. Coolpoängen rullar in. Jag till och med dammsög och skurade. Hela nedervåningen.
Ska snart gå och ta en dusch. Behövs verkligen. Jag luktar inte blomma precis. h-a-h-a
Efter middagen kilar jag nog över till Katrin, hon ringde för ett tag sen och sa att jag skulle komma över på kladdkaksfika. Kanske blir det bastu också, vi får se. Låter som att det blir en bra kväll iallafall. :)



Försökt att ladda upp bjöörkis bildbomben 112297 gånger idag också, men den kommer aldrig upp på bloggen.
Jaja, får väl göra en ny, i två delar.


PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0