All we had is gone now.

Hej, låååång text blir det. Men har så mycket att berätta och massa saker på hjärnan just nu så känner att jag behöver skriva av mig lite innan den sprängs eller blir överhettad typ. Läs om ni orkar.

Tänkte berätta lite om övernattningen med domdär lite smått konstiga människorna.♥
Kan inte beskriva hur bra min Fredagskväll och natten mot den soliga Lördagen igår var!
Helt awesome iallafall.
Vi hade allmänt mysigt med pizza, film, B&J, fotboll/basket utomhus, text TV och lite annat. he-he, detdär med text TV:n är det nog bara vi som förstår. ;-)
Jag hade en aning överskottsenergi hela tiden.
När vi sett filmen, som hette Exam och söög, så gick vi ut och satte oss på balkongen.
Jag tror nog att vi råkade väcka en och annan granne eftersom att vi inte var dom tystaste. Skrek, svammlade, sjöng och lyssnade på musik. Men det var det faktiskt värt, fast ett litet förlåt till er som sov.
Vi tog ut två sackosäckar och två filtar för det blev rätt kallt. Fast alla fick inte plats under filtarna, så då kom jag och Lollo på att vi faktiskt hade med oss sovsäckar, så vi hämtade dom och bäddade in oss ordentligt.
Vid halv ett så drog killarna in och kollade på Simpsons, men jag och Lollus låg kvar i våra sovsäckar för att Simpsons är världshistoriens sämsta program.
Det var det mysigaste jag någonsin varit med om. Tänk er.. mörkt ute, regn som smattrar lite tyst på taket (det var tak som stack ut över balkongen), sommarmusik och en alldeles för underbar vän bredvid sig.
he-he, när vi legat där ett tag så vände jag mig om mot Lovisa och sa "Det är så mysigt så jag börjar grina."
Då är det jävla mysigt. Går inte att beskriva.
Vi bestämde oss för att sova där ute. Så puffade till sackosäckarna, lindade in oss i varsin filt, hoppade in i sovsäckarna och la oss. Isak for hem. Lukas, Erik och Oscar ville också sååva därute, men nae, det fick dom inte för oss, stackarna.
Vi somnade vid tre.
Kvart över fyra vaknade jag av att det flög saker ner från himlen. Riktigt vaken var jag nog inte, halvsov.
Så jag fattade först inte vad det var. Men när jag vaknade till ordentligt så såg jag att det var stora, feta snöflingor. Det riktigt vräkte ner snö.
Lollo vaknade vid kvart i fem. Lika förvånade som jag över att det snöade.
Vi bestämde oss för att gå in och sova istället. För att man lökade ihjäl. Höll på att dö av svett.
Så resten av natten spenderade vi i Idas säng.
Jag tror att jag hade kunnat flytta in i en sovsäck. Har bott i våran gröna fuling nästan hela helgen. Det är grymt bra väder ute just nu. Och här sitter jag, i sovsäcken framför datorn.
Nu börjar det bli lite för mycket text, ni som klarade att läsa hit, ni är förjäkla bra!



från arkivet. Inga bilder på denna minidatorn.


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0