Call your girlfriend.

Hej på er!

Har rensat bort lite småsaker från mitt rum. Håller även på att städa förfullt och ska på något sätt flytta runt möblerna så att dom lixom byter plats med varandra. Det går sådär.
Har även varit ute och grönskat ner mina byxor då jag och Sara var ute och spelade lite boll, satte mig vid några tillfällen på knäna i det smått blöta gräset. Ingen aning om varför men så äre.
Skulle egentligen ha farit iväg på bio med Hajir och några andra ikväll, men hann inte.
Vi skulle ha sett "baksmällan" tror jag.
Men nu ska jag återgå till mitt rum som just nu ser ut som jagvetintevad. Men det ska jag se till att fixa!



Nybyn.♥

Otroligt vad jag längtar till sommaren, det gör ni också va?!
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0