Det stannar mellan oss.

Hej och förlåt för den verkligen superdåliga uppdateringen!
Men puss på er snyggingar som fortfarande kikar in på bloggen. Statistiken höll sig någorlunda igår iallafall.

Har haft fullt upp (känns det som.) Igår efter skolan så var det tänkt att jag, Lollo och Josef skulle cykla in till Boden och vara med Nils och någon fler. Men så blev det inte. Regnade så förbannat mycket så vi skippade det.
Istället drog vi tre iväg till Lovisa och var där och hade treeevligt.
Käkade lite middag där och Josef åkte hem.
Jag och Lovisa gjorde världens fulaste film där jag var en riktigt gangster. Passade grymt bra som sådan om jag får säga det själv.. Fast kanske ändå inte. Hade ju värsta smajlet på läpparna där jag gick. Riktigt snyggt må jag säga ;-)
Sen for vi iväg till ICA och köpta B&J och cyklade sen upp på ett berg. Sjukt mysigt var det.
Så rörde inte ens en dator igår, det kan ju förklara saken.

Idag efter skolan stressade jag hem, fixade lite mat och sen var det dags för fotbollsträning nr 1, med Trångfors. Gick väl sådär.
När den slutade så stannade jag och Vanessus kvar för att vänta på träning nr 2, med Sävast.
Den gick betydligt mycket bättre. Underbart roligt var det iallafall på dom båda.
Har blivit en liten fotbollschey tror jag. Det är skitkul ju!

Jaja, nu måste jag plugga snabbt. Sen duschen.


helt random.


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0