impossible

Hejpåer!

Jag och Vanessus sov bort dagen, somvanligt. Hon övernattade lixom här.
Min högsta dröm gick i uppfyllelse igårkväll. Att hoppa studsmatta i en sovsäck, såklaaart!
Det var grymt roligt. Man kände sig (och såg ut) som en fet mask. Undra vad grannarna trodde om oss.
I tre timmar hoppade vi omkring. Sen la vi oss och kollade på en prick på himlen. Först efter tjugo minuter så förstod vi att det var en stjärna.
Låg i en timme och väntade på att det skulle bli mörkt. Men icke sa nicke. Det blev bara ljusare ju längre vi väntade. Det betyder att sommaren är väldigt nära nuuu, och det är ju ett stort plus!
Halvsov till kvart i ett, då gick vi in och tog oss kvällsfika.
Min helg har varit underbart bra! Tagga skola imorgon nu. Fast inte. Känns otroligt segt.


206347_176370422414377_123989830985770_454673_1937892_n_large
jag dör så sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0