kommer-inte-på-någon-rubrik

Hej

Mycket praa dag har det vart. I skolan var det ovanligt chill och efter skolan satt jag och Katti på en bänk och pratade och käkade lite mentos.
Jag, Vanessa och Sara hängde med Elin till Björknäs för att testa sparka lite boll med Trångfors.
Det var ganska roligt, fast kanske inte riktigt min grej. Jag vet inte. Ska komma på några fler träningar för att se om jag vill börja eller inte. Ska även testa med Sävast. Hade ju vart mycket bättre att lixom kunna cykla till träningen. Bor ju så nära fotbollsplanen.
I slutet så höll mina tår på att lossna och hoppa ut ur skon. Dom är för småååå. Förstår ni känslan av att ta av sig dom sen efteråt?! Grymt skönt iallafall.

Får säga godnatt här. Måste sova, är astrött.


885875-8-1304606374293_large
random från weheartit.


pusspåer!

Kommentarer
Postat av: olviia

tack :)

2011-05-12 @ 15:30:58
URL: http://oliviasflum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0