The Moment I Met You

Hej

Var ut med kameran. I ungefär tio minuter. På dom tio minutrarna blev det drygt 15 bilder. Varav typ två blev okej.
Försökte göra flera saker samtidigt, vilket jag är lite dålig på. Äta glass, hålla i kameran, sparka en boll uppåt med helt för stora skor, ta kort, se till att inte få bollen i huvudet och lite sånt. Fick inte en enda bild på den flygande bollen.
Fotade även lite gräs (haha) och såklart, min glass!
Bjuder på några av bilderna nu, får göra ett nytt försök någon annan dag.



överredigerad.


stackars! Kan inte vara lätt att bara ha ett halvt face..


Autojustering in my ♥
Orkar inte med massa kompicerade inställningar, så kör på auto, alltid! ;)
Får se om jag köper mig en systemis, kanske att jag ids lära mig några små inställningar.
Men nog pratat om det, nu ska jag ut och sparka lite boll, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0