gårdagen

HEj

Gårdagen var super!
Sov ut rätt länge på morgonen. SkönT.
Halv sex kom två muppar vid namn Lovisa och Vendela hit. Vi fixade iordning tacos. Hade stora problem med att få upp majsburken, haha! Mycket trevligt var det iallafall.
När vi käkat så sprang vi ut och hoppade studsmatta ett tag. Sen cyklade vi iväg till Skapa, kom lite försent för brasan var redan tänd när vi kom.
Vi träffade Oskar och bestämde oss för att fara iväg och grilla marsmallows (stavning?!) någonstans.
Så jag och Lollo drog iväg till ICA och köpte två påsar.
Sen for vi hem till henne och hämtade lite ved, cyklade vidare mot hamptjärn och gjorde upp världens bästa eld.
Oskar, Vendela, Amanda, Wilma, Johan och Ludvig kom dit.
Vi grillade marsmallowsen, Johan läste upp massa grymma "Alla barnen.." historier som alla skrattade åt, vi vinkade till några som stod och stirrade på oss en bit bort (dom trodde säkert att vi var ett gäng fulla gangsters) ;-), och hade bara allmänt kul.
Vid kvart över tio var alla förutom jag, Lovisa, Oskar och Vendela tvungna att dra.
Vi satt kvar där framför elden, snackade och lyssnade på musik. Grymt mysigt! Måste absolut göras om.
Planerade att fara iväg och grilla någon sommarkväll, då det är varmare.
Bra valborg helt enkelt, tack för en great kväll!

en bild fotad av Ludvig med min mobil. Braaa kvalla.


sötLollo



min och Vanessas facelook inför discot.


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0