jag gillar dig, väldigt mycket.

Hej

Statistiken igår var grymt bra!

Idag var jag och klippte mig. (bilder kommer) Vet inte om jag blev speciellt nöjd. Tror inte hon som klippte förstod riktigt hur jag ville ha det. Jaja, det växer ju ut.
Ikväll blir det nog bara att ta det lugnt. Mina fina chattkompisar på fejjan får göra denna kväll lite roligare iallafall.
Har inget mer att skriva.




okej.. sista bilden är fulsomgatan.
kul-liv-framför-webkameran. Absolut.  

Dyker säkert upp något fler inlägg. Har inget annat för mig än att datorisera.
Kanske drar ut till studsmattan och hoppar i takt till lite musik ett tag. haha detdär lät lite udda, men såäre.


puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0