Stina är min vän, bara min. Rör ni, dör ni. Punkt.

Hej Stinas fina läsare!


Stina har ingen blogglust därför sitter jag här.
Hon bad alltså Vanessa Franzén Lennestål att gästblogga.
Tänker inte länka mig eftersom att hela datan blir sjuk då.
Och jag är sjuk nu därför hade jag tid att sitta vid datan.
Men bara så ni vet så lever den där flickan och hon mår jete pra.
Hon umgicks med Jossan hela dagen, tror jag?
Och sen har hon fått höra min röst via the telefååååån.
Så har blivit lite uppdaterad om vad som har hänt på skolan och lite sånt så- no secrets about yaaaa.
Ni kan ju hoppas att det är Stina som uppdaterar imorgon. Kyss!



älskar dig min finaste vän.♥ / vanessa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0