tala till mig

Hej

Gårkvällen var riktigt rolig!
Jag, Lollo, Lukas, Josef, Isak, Erik och Oscar var och grillade, spelade basket och fotboll vid mårängskolan, skrattade (jag och Lovisa fick ett litet anfall och garvade åt de mest sjuka sakerna.) och hade sjuuukt kul bara.
Idag cyklade vi ju upp till Rödbergsfortet.
Gode jobbigt var det. Men rättså chill när vi väl kom upp. Fotade lite med mobilen. Så bilder dyker säkert upp imorgon!
Efter skolan så drog jag in till Luleå med Ansa. Köpte en bikinitrosa och en vit skjorta, eller kanske det heter blus. Vettefan.
Bikinitrosan behövdes verkligen, eftersom att det är hål i röven på alla mina ?! he-he.
Nu ska jag och Anna-Sara dra ut och hitta på något kul. Får se vaaad, ingen vet ;-)



random bild från Björkliden.


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0