I can't live, if living is without you

Hej

Jag och Emelie for iväg till ICA och köpte lite godis och sen cyklade vi upp på ett berg.
Kollade ut över Sävast och satt på en sten och lyssnade på sommarmusik och pratade.
Det var riktigt mysigt. Fast hade vart ett stort + om solen hade varit framme!
Nu ska jag kolla lite hockey, sen duscha och sen lägga mig och läsa engelska boken från skolan.
Verkar inte gå så bra för Sverige.
Smsar även med en grymt trööög Rickard. he-he, ni skulle hört hur bra jag och Emelie var när vi busringde till honom och Oliver. ÄGDA.
Har massor med nya pictures i kameran som jag kan bjuda på någondag. Men inte nu för hittar inte överföringssladden..



snyggEmelie!


puss'N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0