it's raining men

Hej

Sitter just nu och snackar på skype med Emelie.
Dagen har spenderats i Luleå på fotbollsmatch, och sen på storheden.
Jag och Vanessus fick något "pudding" anfall. Det hela började med att jag sa blodpudding. Sen döpte jag om det till Saftpudding, och sen blev helt plötsligt allting puddingar. T.ex bananpudding, wex it wet -pudding, diskpudding, stolspudding. Detdär gick vi omkring och skrattade åt i evigheter. ;-) brahumor.com
Jag lever! Gör ni?! Det får man hoppas iallafall.
Jag som tog farväl av massa underbara människor, he-he. Där ett tag var jag nästan lite nervös för vad som skulle hända. Det läskiga är ju liksom att ingen vet.
Men nog om snubbens svammel nu. Ska vara lite social med Emelie ett tag till, sen slår jag förmodligen på någon film.



Ojgud, var inte längsen det var sådär vitt överallt på marken.
Förresten, fråga inte vad jag håller på med på bilden.


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0