Say hello to goodbye

Hej

Operation dagsverke var ju idag. Jag och Vanessa jobbade på Örtavallen, ett dagis här i Sävast.
Sippan går där, fast han var och hälsade på i skolan idag. Både jag och Sara har också gått där när vi var små.
Så många gamla minnen från domdär goa tiderna dök upp i huvudet.
Vi lekte iallafall med massa söta barn. Det var rätt kul faktiskt. Så grymt gulliga var dom!
Började åtta och slutade elva, skönT.
Nu ska jag käka lite glass och sen öva inför redovisningen om papegojan och strutsen som vi har imorgon.
Lustigt, jajjemen.
Fotbollsträning ikväll, har förresten bestämt mig nu, blir att börja i Trångfors.



Tumblr_llm9tyusbd1qk2w3uo1_500_large
Tumblr_llpwehmfjb1qbcewyo1_500_large503302987_bd91a97e25_z_large895999-11-1299529849795_large
weheartit.
Imorgon lovar jag, nästan, att jag drar ut och fotar. Har ingenting annat för mig så har all tid i världen.
Ska försöka få tag på någon fin vän som kanske har lust att hänga med!
Men nu väntar glassen så avslutar detta inlägg här.
kyss

Kommentarer
Postat av: ansa :)

sv. okej, inte mycket :)

2011-05-25 @ 18:51:26
URL: http://justlikeansa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0