Om man talar sanning behöver man inte anstränga sig efterår för att komma ihåg vad man sagt

Hej

Grymt bra skoldag har det vart!
Skulle haft spanska sista lektionen men istället fick vi sluta. Kvart över två istället för tre.
Hade även brännboll på SO:n. Nu känner man i skolan också att sommarlovet (!) snart är här.
Imorgon är det den sista dagen med vanliga lektioner. För nästa vecka är det elevensval. Är ju också lediga Torsdag, Fredag + Måndag.
Alldeles snart ska jag försöka fixa ihop en bokrecension om engelska boken jag läst, har ingen som helst aning om vad jag ska berätta om den. Men det löser sig förmodligen. Annars får jag på något vis försöka improvisera imorgon.
Ska så snart jag bara kan fixa ihop en lite somrigare design. Är otroligt jäkla less på min nuvarande bajstråkiga svarta.
Drar även ut och fotar efter middagen, så förlåtförlåtförlåt, detta blir ännu ett inlägg med we♥it bilder..
Men vi överlever, right?


Tumblr_llisogtkqv1qc6w7qo1_500_largeTumblr_llr188yksj1qe66jpo1_500_largeTumblr_ljvpgtksr11qgo4cuo1_500_large
domdär bilderna får mig att längta ännu mer till Kreta.
3 September, då bär det av!


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0