Dear teacher, I talk to everyone, so moving my seat won't help.

Kan verkligen inte komma på någon passande rubrik just nu. Så fick bli en jag haft för inte så längesen.
Hej förresten!

Kvällen har bestått av lite fotboll ute på bakgården, TV tittande, datorn och telefonsamtal hit och dit.
Många roliga filurer har ringt och gjort min kväll lite roligare!
Imorgon blir det förmodligen inte så bra uppdatering, direkt jag kommer hem från stallet så måste jag duscha och sen packa inför lägret i Rågraven.
Ska även in till stan lite snabbt och träffa Hajir och massa annat folk, om jag hinner. Låter bra.
Det var någonting som jag hade tänkt skriva, men minnet höll inte länge.
Blir superglad när ni kommenterar, är ju riktigt kul att ni skriver eran bloggadress så att jag kan klicka in mig på eran blogg också! 
Nu vet jag knappt själv vad jag sitter och skriver. Är otroligt trött, ögonen vill inte hålla sig öppna längre.
Känns som att jag måste ta igen ett par timmars sömn sen helgen.
Så får säga puss och godnatt till er finisar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0