Om ni bara visste

Hej

Dagen har somsagt spenderats på BRK. Riktigt roligt var det!
Vi red ute i den stora paddocken. Härligt är ett ord som passar bra. Underbart väder också.
Jag red världens finaste och segaste ponny vid namn Lina. Gick super bara det att hon stannade ett antal gånger för att hon var lat och inte orkade gå.
Ett stort plus till att vi inte hade någon instruktör som sa åt oss vad vi skulle göra. Vi fick rida fritt och bestämma det mesta själva. Jättekul!
Ni kan ju gissa om jag kommer ha träningsvärk imorgon, har redan nu enormt ont i benen när jag rör dom så det tyder på att jag inte kommer kunna gå imorgon, typ. 
Gode jobbigt att rida, är ju heller inte van att använda just dom musklerna.
Nu såhär efteråt förstår jag inte hur jag kunde vara sådär rädd för dom underbara djuren. Visst, hade turen och fick ta hand om en så snäll och lydig häst. Men är nästan 100% säker på att rädslan kommit tillbaka om jag någongång får rykta eller rida en riktig buse. ;) Men håller mig nog till dom lugnare, tillexempel Lina. hehe.
Imorgon ska vi putsa sadlarna och tränsen (säger man så, har nämligen ingen aning?!) i hela sadelkammaren och städa i nya ridhuset bland alla hindren och sådana saker. Inte lika kul som att rida.
Men det behövs ju också. Klart blir det att pyssla om hästisarna också.


Tumblr_li2iw7hvcm1qef21ko1_500_large
vilken skönhet!
Kanske tar med kameran imorgon, och på Onsdag när vi rider. Då dyker det förhoppningsvis upp massor av bilder.

kyss

Kommentarer
Postat av: Nicke karlskronas största bloggare

super fin blogg klicka digg gärna in på min blogg och kolla runt lite på mina bilder outfits och sånt följ gärna mig på bloglovin så följer jag dig :)

2011-05-30 @ 20:03:04
URL: http://nickeeandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0