Ta mig till en annan värld.

Hej

Tycker faktiskt att jag får skryta om hur bra vi jobbade på idag. Alla var superduktiga!
Hann med en massa saker. Kan säga att vi badade i damm när vi flyttade runt hinder och grejer i nya ridhusets små "rum".
Hann även med att tvätta/putsa/rengöra många sadlar och träns. Hjälpte också till med hästarna.
Riktigt roligt faktiskt. :)
Fick sluta vid tio över ett, jag och Sara tog oss en långpromenad och gick hem från stallet.
Om vi har tur så får vi rida två pass imorgon, ett före lunch och ett efter. Hoppas!
Nu ska jag fortsätta att packa inför Rågraven. Slänger i saker i väskorna och har inte riktigt någon ordning på allt.
Men det fixar sig. Vet heller inte vad det är jag ska ta med. Träningskläder, självklart.
Har inte fått någon direkt packlista. Så får tänka lite själv.
Efter middan så drar jag och Sarus iväg till badet för att plaska runt i poolerna.



söting, bild från förra året.


puss

Kommentarer
Postat av: sara

AhAHA!

2011-05-31 @ 15:34:41
URL: http://photobloggn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0