I was careless, I forgot

Hej

Sitter och skriver på min SO uppsats om jordbruket i Europa. Var tvungen att börja om helt eftersom att den jag redan börjat på inte gick att öppna av någon anledning. Tur att jag inte hade hunnit skriva så långt.
Imorgon ska alla tjejer i sjuan och åttan fara iväg till Luleå för att kolla på en teater. Great! Vi slipper alla lektioner och slutar mycket tidigare.
Vart har värmen tagit vägen förresten?! Där ett tag var det ju sjukt varmt. Men nu fryser man halvt ihjäl när man går ut. Typ nästan iallafall.
Och guuud, skolavslutningen och sommarlovet närmar sig otroligt fort, hinner inte riktigt med tiden just nu.
Nu har jag inte tid att skriva massa onödigt babbel och det är heller inte så värst intressant att läsa. Så avslutar inlägget med några bilder på en korv i webkameran..


dissa min ena arm OK?! var tvungen att hålla för solen ;-)


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0