Tell them I was happy.

Hej snyggisar

Dagen har vart väldigt bra.
Var ju somsagt på teater. Det var en monolog. Hon som spelade den var så jäkla bra!
Den var gode känslosam. Handlade om hennes eget liv i tonåren. Hennes pappa hade varit alkoholist, det var hemskt.
Hon sjöng grymt fint. Både jag och Katti satt och grinade. he-he.
Katti vände sig mot mig och utbrast; "Du gråter ju!" Hennes ögon var då lika röda som mina. Så jag svarade något i stil med; "Vad gör inte dudå?!" ;-)
Sen srang jag och Olivia ut och in i lite olika affärer på stan för att hinna med den bussen som det var tänkt att vi skulle åka. Hittade mig en rosa magtröja på Monki, perfekt till sommaren! Köpte även en milkshake på blå gåsen. Mums.



nya frisyren på dom två nedersta bilderna. Växlar lite mellan lugg och snelugg ellernåt.


puss!

Kommentarer
Postat av: vanessa

du är grmyt fin i håret bv! ;*

2011-05-05 @ 21:14:06
URL: http://chockodile.blogg.se/
Postat av: Sara

Nu är vinnaren utsed, kolla in om det var du!

Om inte så kommer det fler chanser! :)

2011-05-06 @ 08:34:29
URL: http://photobloggn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0